• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Zadaniem każdej reklamy jest wypromowanie danego towaru czy firmy, poinformowanie o jego istnieniu ewentualnych klientów. Jeśli taki klient zobaczy reklamę, jeśli usłyszy o danym produkcje w owym czasie być może kupi go. Wolimy kupować rzeczy, jakie znamy, o których słyszeliśmy. A zwykle o istnieniu rzeczowych rzeczy dowiadujemy się oczywiście z reklamy. Reklama nie może być bele jaka. Ma obowiązek być należycie przygotowana. Musi być w głównej mierze skuteczna. Niemniej jednak o tym wie każdy. Reklama nieskuteczna pochłania wielkie środki pieniężne powiązane z kampanią reklamową, przygotowaniem reklamy ale nie przynosi rezultatów, cel nie zostaje osiągnięty. To kłopotliwe zdarzają się i takie reklamy. Są to nietrafione projekty. O tym, czy reklama jest efektywna decydują klienci. Oczywiście taką skuteczność bada się w właściwy sposób. Badaniami takimi absorbują się fachowcy od marketingu, reklamy, ekonomiści obserwujący rynek. Marketing powinien spodobać się odbiorcy – kontrahentowi. Przygotowywana jest z myślą o nas, o średnich ludziach robiących zakupy. Reklama nie może być achromatyczna. Takie nijakie reklamy nie maja racji bytu. Są niezauważane oraz nieskuteczne. A w nowoczesnych czasach mamy możliwość oglądania setek reklam – sprawdź druk banerów warszawa. Oczywiste jest, ze zapamiętamy wyłącznie te najciekawsze, te, jakie nas zaskakują. Agencje reklamowe coraz to częściej starają się przygotować oczywiście takie zaskakujące reklamy – oparte na tajemnicy, na tabu, na niezwyczajowych, a być może nie do końca cierpianych zasadach. Reklama ma aktywizować emocje. Nie jest powiedziane, jakie mają być to emocje. Reklama może w związku z tym wywoływać uśmiech, strach, niemniej jednak i niesmak. To bardzo ważne. W telewizji mamy okazję oglądać dużo takich zaskakujących reklam. I to właśnie takie nas ciekawią, śmieszą, zaskakują, interesują. W natłoku tak wielu przeróżnych reklam spostrzegamy tylko co poniektóre. A jakkolwiek tylko reklamy, na które zwracamy uwagę są reklamami skutecznymi. Reklama powinna być przemyślana, wykonana kompetentnie. Agencja musi zrobić wszystko, by zaskoczyć reklamą. I czasami udaje jej się to.

Categories: Biznes

Comments are closed.